Regulamin sklepu

Regulamin sklepu internetowego Master Interior Sp. z o.o.

I. Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy dostępny pod adresem www.masterinterior.pl (zwany dalej „Sklepem”) jest prowadzony przez firmę Master Interior Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, z siedzibą w Warszawie, przy ul. Młodnickiej 58, 04-239 Warszawa, zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym pod numerem KRS: 0001079392, NIP: 125-176-08-84, REGON: 527403402.

  2. Kontakt z Sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: sklep@masterinterior.pl lub telefonicznie pod numerem +48 720 893 580

  3. Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu, składania zamówień, realizacji sprzedaży, a także prawa i obowiązki Konsumentów oraz Sprzedawcy.

  4. Sklep realizuje sprzedaż detaliczną i hurtową materiałów budowlanych, narzędzi oraz innych artykułów znajdujących się w ofercie sklepu (zwanych dalej również towarem) za pośrednictwem sieci Internet lub poprzez kontakt telefoniczny na podstawie zamówień składanych w sposób, o którym mowa w regulaminie.

II. Definicje

  1. Konsument – osoba fizyczna dokonująca zakupu w Sklepie w celu niezwiązanym bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

  2. Sprzedawca – Master Interior Sp. z o.o., właściciel Sklepu internetowego.

  3. Towar – produkt oferowany do sprzedaży w Sklepie.

  4. Umowa sprzedaży – umowa zawierana pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą na odległość, na mocy której Sprzedawca zobowiązuje się do dostarczenia Towaru, a Konsument do zapłaty za Towar.

  5. Sklep internetowy – serwis internetowy dostępny pod adresem www.masterinterior.pl, za pośrednictwem którego Konsument może składać zamówienia.

III. Zakupy w Sklepie

  1. Sklep internetowy umożliwia składanie zamówień przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

  2. Aby złożyć zamówienie, należy dodać Towar do koszyka, wypełnić formularz zamówienia i potwierdzić chęć zakupu.

  3. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży pomiędzy Konsumentem a Sprzedawcą.

  4. Po złożeniu zamówienia Konsument otrzyma e-mail z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia do realizacji.

  5. Ceny Towarów podawane w Sklepie są cenami brutto (zawierają podatek VAT) i nie obejmują kosztów dostawy, które są określane indywidualnie w procesie składania zamówienia.

  6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów w Sklepie. Zmiany te nie mają wpływu na ceny Towarów już zamówionych.

  7. Prezentowane produkty są fabrycznie nowe, posiadają wymagane prawem atesty, są zgodne z aktualnie obowiązującymi normami, wolne od wad fizycznych i prawnych, zostały legalnie wprowadzone na rynek polski i są objęte gwarancją producenta. W przypadku niezgodności otrzymanego towaru z umową konsumentowi przysługują roszczenia, zgodnie z przepisami obowiązującego prawa i warunkami gwarancji.

  8. Rzeczywisty wygląd towaru może różnić się od produktów prezentowanych na zdjęciach.

  9. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 16.00, w soboty oraz w niedziele i święta rozpatrywane będą od godz. 8.00 następnego dnia pracy.

  10. Jeśli uzyskanie potwierdzenia w ciągu 5 dni roboczych nie będzie możliwe, zamówienie zostanie anulowane

  11. Zamówienia nieprawidłowe lub nieposiadające wszystkich wymaganych danych, będą odrzucone.

  12. W razie rezygnacji Zamawiającego z zamówienia pełna kwota jest zwracana na konto Zamawiającego w przeciągu 5 dni roboczych.

IV. Płatności

  1. Sklep umożliwia następujące metody płatności za zamówione Towary:

    • Płatność przelewem na konto bankowe Sprzedawcy.

    • Płatność kartą kredytową/debetową.

    • Płatność za pobraniem (w przypadku dostawy kurierem).

  2. Szczegóły dotyczące metod płatności są podane w procesie składania zamówienia.

  3. Forma płatności przy odbiorze nie obowiązuje w przypadku dostawy towarów produkowanych na specjalne zamówienie o czym klient jest informowany do 24 godzin od momentu złożenia zamówienia.

V. Wysyłka i dostawa

  1. Towary są wysyłane na adres wskazany przez Konsumenta w formularzu zamówienia.

  2. Czas realizacji zamówienia wynosi do 3 dni roboczych, w zależności od dostępności danego produktu. W razie braku danego produktu konsument zostanie niezwłocznie uprzedzony o możliwości zmiany zamówienia, wydłużenia czasu dostawy lub anulowaniu zamówienia. W takiej sytuacji konsument podejmuje decyzję, co do dalszego toku postępowania

  3. Koszty dostawy są uzależnione od wybranej metody wysyłki i są wskazane w procesie składania zamówienia.

  4. Dostawy realizowane są za pośrednictwem firm kurierskich ,a czas dostawy zależy od wybranego sposobu wysyłki.

  5. Zamówienia nieprawidłowe lub nieposiadające wszystkich wymaganych danych, będą odrzucone.

  6. W niektórych okolicznościach koszt transportu jest zmieniany. Zamawiający jest o tym niezwłocznie informowany. W takiej sytuacji Zamawiający może anulować całe zamówienie.

  7. Termin dostawy ustalany jest z zamawiającym. Zmiana warunków dostawy, polegająca na zmianie miejsca lub terminu dostawy, z którą wiążą się dodatkowe koszty, obciąża konsumenta. 

  8. Do odbioru przesyłki jest upoważniony zamawiający lub osoba upoważniona  przez zamawiającego potwierdza na liście przewozowym lub dokumencie WZ. Z chwilą podpisania dokumentu WZ na zamawiającego przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z jego posiadaniem i użytkowaniem, w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.

  9. Odbierając towar zamawiający jest bezwzględnie zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń oraz czy jej zawartość, ilość i jakość jest zgodna z zamówieniem. W przypadku wystąpienia uszkodzeń lub niezgodności z zamówieniem zamawiający zobowiązany jest do spisania w obecności kuriera protokołu szkody. Sprawdzenie przesyłki jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń. Klient nie ponosi kosztu transportu jeżeli towar okaże się uszkodzony.

  10. Sklep masterinterior.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w dostawie spowodowane nie wywiązaniem się przez firmę spedycyjną z umowy przewozu.

VI. Prawo do odstąpienia od umowy

  1. Konsument ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania Towaru, bez podania przyczyny.

  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia, Konsument powinien poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji poprzez wysłanie stosownego oświadczenia na adres e-mail sklep@masterinterior.pl.

  3. Konsument ma obowiązek zwrócić Towar w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy.

  4. Koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument.

VII. Reklamacje i gwarancja

  1. Towary sprzedawane w Sklepie objęte są gwarancją producenta, jeśli taka gwarancja została udzielona.

  2. Reklamacje dotyczące wad Towarów należy składać na adres e-mail sklep@masterinterior.pl.

  3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni roboczych od jej otrzymania przez Sprzedawcę.

  4. W przypadku uznania reklamacji, Towar może zostać wymieniony na nowy lub Sprzedawca może dokonać zwrotu zapłaconej kwoty.

  5. Zwracany towar zostanie przyjęty, o ile będzie odesłany w stanie niezmienionym. Towar musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu, z kompletną zawartością, a sam produkt będzie nieuszkodzony. Dopuszczalne jest otwarcie opakowania w celu obejrzenia towaru, a towar może być używany pod warunkiem, że to używanie nie będzie prowadziło do zmiany jego stanu.

  6. W przypadku skorzystania z prawa zwrotu, towar należy odesłać, na własny koszt, na adres wskazany przez pracownika naszego sklepu masterinterior.pl. W celu uzyskania adresu zwrotu prosimy o kontakt mailowy. Do przesyłki zwrotnej należy dołączyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy, fakturę VAT lub inny dowodu zakupu oraz numer konta, na jaki należy zwrócić zapłatę. Master Interior Sp. z o. o. w ciągu 3 dni roboczych dokonuje sprawdzenia towaru. Jeżeli towar spełnia w/w wymagania, zostaje wystawiona faktura korygująca. Oryginał i kopia zostają wysłane do konsumenta listem poleconym. Konsument powinien odesłać podpisaną kopię faktury korygującej, a po otrzymaniu jej, w ciągu 7 dni kalendarzowych. Zwrot nie obejmuje kosztów transportu. Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu w przypadku, gdy towar zostanie uszkodzony podczas transportu, bądź też pomniejszyć zwracaną wartość towaru o wartość uszkodzeń.

  7. Sklep masterinterior.pl zastrzega sobie prawo 14 dniowego okresu rozpatrzenia reklamacji, a o podjętych czynnościach zobowiązuje się informować konsumenta.

VIII. Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych jest Master Interior Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Młodnicka 58, 04-239 Warszawa.

  2. Dane osobowe zbierane przez Sklep są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie internetowej Sklepu.

  3. Konsument ma prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz ich poprawiania, a także do żądania ich usunięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.

IX. Postanowienia końcowe

  1. Regulamin obowiązuje od momentu jego opublikowania na stronie Sklepu.

  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu. Zmiany te nie będą miały wpływu na prawa Konsumentów wynikające z wcześniej zawartych umów.

  3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne obowiązujące przepisy prawa.